A szövegértés területén a magyar diákok a legutóbbi PISA-teszten nem érték el az egyébként szintén sokat romló OECD-átlagot sem. Mi lehet ennek az oka? Mi a különbség az olvasás és a szövegértés között? Mennyi idő kell ahhoz, hogy a jó olvasásból jó szövegértés legyen? Steklács János, a Pécsi Tudományegyetem tanszékvezetője, olvasáskutató, nyelvész a szövegértelmezés komplexitásáról beszél, és megismerkedhetünk egy balástyai tanoda módszerével, ahol két fiatal oktató, Muti Jeruszáma és Szalai Hanna a hátrányos helyzetű gyerekeket tanítja olvasni és értelmezni az olvasottakat.
Vendég a háznál – Kossuth Rádió – december 9., hétfő 11:32
Szerkesztő: Mohácsi Edit
A belépéssel kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta az Adatkezelési nyilatkozatot.