Nem az első pályaudvara volt a fővárosnak, de valószínüleg a legdíszesebb. Közel 3000 vízálló facölöpön áll, hogy még véletlenül se süllyedjen el a nedves talajban. Már megnyitásakor, 1884-ben villanyvilágítás működött benne, holott ekkor még mutatóban égtek csak elektromos izzók az országban. Csarnokából az első vonat Miskolcra indult – ekkoriban még közel 4 óra volt a menetideje a borsodi megyeszékhelyre. A második világháború alatt pedig a föld alatti kiterjedt pincerendszere biztosított menedéket a környéken lakóknak. A mai műsorban az idén 140 éves Keleti pályaudvart járjuk be.
Regényes történelem – Kossuth Rádió – október 18., péntek, 20:35
Szerkesztő – műsorvezető: Farkas Szabolcs
A belépéssel kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta az Adatkezelési nyilatkozatot.