„Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér” – tartja a mondás, mégis sokszor hajlamosak vagyunk túlköltekezni, sőt, olyan dolgokat is megvenni, amikre valójában nincs is szükségünk. De miért történik ez? Vajon a saját személyiségünk hajszol minket a vásárlás felé, vagy észrevétlen marketingfogások befolyásolnak bennünket? Mik azok a trükkök, amelyek elcsábítanak minket a pénztárig? A vevő célja, hogy eladjon, a kérdés az, hogy miként tudunk vásárlói szempontból megfontoltak lenni. Tarts velünk, ha szeretnél tudatosabb vásárlóvá válni és elkerülni a felesleges költekezést! Akikkel ma beszélgetünk: Judy, előadóművész, M. Éder Márta, nyugdíjas nyomdász, Wolf Gábor, kisvállalati marketing szakértő, Dr. Zelena András, a Budapesti Gazdasági Egyetem egyetemi docense.
Ridikül – Duna – április 9., szerda 16:00
A műsorszám megtekintése 12 éven aluliak számára nem ajánlott.
Feliratozva a teletext 333. oldalán.