Magyar világmárkák? Igen, van kellő szellemi erő

Herend mellett újabb és újabb magyar világmárkák ragyoghatnak fel a világpiacon. A szellemi erő megvan hozzá, kérdés, hogy egy világmárka megteremtéséhez sikerül-e jó helyen, jókor jó válaszokat adni. 23. alkalommal hirdetik meg az Innovációs Nagydíj pályázatot.

Új, vagy jelentősen javított termék, áru, szolgáltatás vagy eljárás,új marketing-módszer, vagy új szervezési-szervezeti módszer bevezetése. Így határozza meg az innováció fogalmát a Magyar Innovációs Szövetség. Ennek a munkának elismerése a Magyar Innovációs Nagydíj, melyet most XXIII. alkalommal hirdettek meg. A kiírás azt is ígéri, hogy az induló – sznob kifejezéssel: „start-up” – vállalkozásokra különös figyelemmel lesz a pályázatokat elbíráló testület.

A XXIII. Innovációs Nagydíj pályázat meghirdetése alkalmával a magyar műszaki megújítás helyzetéről és lehetőségeiről tárt fel stratégiai javaslatokat Zettvitz Sándor, Polony István és Lam István. A kérdéseket Molnár Pál tette föl.

Hallgassa meg!

Videó ajánló

Olvasson tovább